همکاری با نویسنده!!!!!

تقدیم به تو عزیزم

 کی می خواد تو وبسایت کمکم کنه؟

 

لطفا مشخصاتتون رو تو قسمت نظرات به صورت خصوصی برام ارسال کنین. نام  و نام خانوادگی؟ سن؟ میزان تحصیلات؟ بچه کجایی؟ در چه زمینه ای میتونی کمکم کنی؟  ایمیل؟ و شماره تماس؟

 

حتما به صورت خصوصی برام ارسال کنین!!!



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت16:27---29 ارديبهشت 1391
نازنین خانم میگم یکیرو هم به ما معرفی کنین دیگه

nazanin
ساعت10:19---11 آبان 1390
salam man linketon kardam agha mohamad
پاسخ:سلام نازنین خانم من زیاد لینک وارد نیستم اگه دوست داشتی شمارتو بزار تا با هم در موردش صحبت کنیم،09395546895شماره منه،قبلش اس بده خودتو معرفی کن


nazanin
ساعت10:16---11 آبان 1390
salam man linketon kardam agha mohamad

نازنین
ساعت21:33---31 شهريور 1390
سلام آقامحمد من یه دوست دارم اسمش راضیه هست دنبال یه آدم درست حسابی میگرده.. دانشجوی رشته پرستاری هم هست خیلی دختر خوبیه اگه مایلید بهشون معرفیتون کنم؟خواهشا تا فردا به من جواب بدید
پاسخ:نازنین خانم عشق مقدسه،دو طرف باید همو بپسندن نه با رابطه.به هر حال 09395546895 شمارمه


نازنین
ساعت21:33---31 شهريور 1390
سلام آقامحمد من یه دوست دارم اسمش راضیه هست دنبال یه آدم درست حسابی میگرده.. دانشجوی رشته پرستاری هم هست خیلی دختر خوبیه اگه مایلید بهشون معرفیتون کنم؟خواهشا تا فردا به من جواب بدید

fateme
ساعت1:16---14 خرداد 1390
salam.man hamon fatemeye nevisande webe ehsasam.-in webiye ke man bash hamkari mikonam.vaghean motasef shodam ke nemitonam komaket konam .ama sar mizanam.mer30 omadi.bye
پاسخ:ناراحت نباش فاطمه خانم ممنون از اينكه سر ميزني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 9 خرداد 1398برچسب:,ساعت16:35توسط محمد | |